Image
پوست و زیبایی


Image
پوست و زیبایی


پوست
اسلاید 1
مزوتراپی
یک قدم
تا زیبایی
زیبایی
بلفاروپلاستی
جراحی پلک
پوست زیبایی
پوست و مو
آراف فرکشنال
میکرودرم
جوانسازی
لایه برداری
اسلاید 1
یک قدم
تا زیبایی

زیبایی پوست 

 تغییرات سنی پوست چگونه اتفاق می افتد؟

آنچه ما در نگاه از پوست یک فرد میبینیم حاصل تغییرات ناشی از سن تقویمی و حسن رفتاری ما بر روی لایه شاخی پوست است.رفتار های فردی و زندگی در جوامع صنعتی همچون استفاده از غذاهای فست فود  و حاوی مواد نگهدارنده ،آلودگی هوا و غذاهای حاوی نیترات موجود در کنسرو ها، سموم و آفت‌کش‌ها استرس، استفاده از سیگار، توتون تنباکو_بیداری های طولانی در شب و نامنظمی در خواب از عوامل مخرب شناخته شده بر روی پوست به شمار می روند.

بنابراین امروزه خطوط پنجه غازی در اطراف چشم ها که بیانگر سن تقویمی پنجاه سال است و در سنین پایین تر و در جوانانی که از محصولات بهداشتی _ آرایشی غیر مناسب ، با سبک زندگی صنعتی نا منظمی و تاخیر در خواب شبانه ، استفاده از فست فودها و شغل های پر استرس دارند به وفور دیده می‌شود.

لایه های فعال پوست بر روی یک داربست متشکل از مبالورونیک اسید کلاژن قرار می گیرد. الاستین و کلاژن از سلول های فیبرو پلاست که در ناحیه ی درم وجود دارند ترشح می شود و این داربست محکم را در زیر پوست تشکیل می دهد. با افزایش سن و کاهش عملکرد عملکرد فیبرو پلاست ها به تدریج  این داربست دچار ضعف و تغییر ماهیت می شود. بااین وضعیت رخ داده ، آنچه که ما در پوست میبینیم چروک ها هستند.

در واقع چروک ها قسمت‌هایی از پوست هستند که زیرشان خالی شده‌اند و جهت اصلاح این چروک ها بایستی پروتئین هایی همچون الاستین و کلاژن از فیبرو پلاست های تحریک شده ترشح شون این تحریک می تواند پس از آسیب به این سلول ها و فعالیت دوباره آنها و وجود ویتامین سی و آهن نهایتاً منجر به بازسازی داربست زیر پوست شده و استحکام پوست مجدداً ایجاد شود.

 

 

.   آدرس مطب دکترعلیا

تهران ، خیابان شریعتی پس از حسینیه ارشاد ،سه راه ضرابخانه ،خیابان شهید داود گل نبی،بعد از بوستان گل نبی ،ساختمان  سعید پلاک 4
واحد 10
.  شماره تماس مطب  دکتر علیا 

 021-22872761
دکتر نسرین رفعتی