Image
پوست و زیبایی


Image
پوست و زیبایی


پوست
اسلاید 1
مزوتراپی
یک قدم
تا زیبایی
زیبایی
بلفاروپلاستی
جراحی پلک
پوست زیبایی
پوست و مو
آراف فرکشنال
میکرودرم
جوانسازی
لایه برداری
اسلاید 1
یک قدم
تا زیبایی

کرم ابرسان

نکاتی درمورد کرم ها

از نظر کاربردی کرم ها به چند دسته تقسیم می شوند.

1_ کرم های نرم کننده پوست که بیشتر برای بالا بردن موتور در لایه شاخی پوست تهیه می شوند و ترکیب آنها بیشتر به صورت oil/water است.

2_کرم های پاک کننده : که برخلاف صابون به راحتی مواد آرایشی و آلودگی‌های سطح پوست را پاک می کند، کل کرم ها از این دسته هستند که به واسطه ایجاد حس خشکی ناشی از تبخیر آب به این نام خوانده می شوند.

3_کرم های با جذب سریع vanishing که به دلیل  حرارت بدن به سرعت نرم شده و یک لایه نامرئی ایجاد می‌کند. این کرم ها به صورت oil/water ساخته می شود.

4_کرم های روز : همان مرطوب کننده ها با قوام و غلظت کمتر و oil/water ساخته می شوند.

5_ کرم های شب : حاوی مواد رطوبت رسان هستند و علاوه برآن و بر اساس سنین مختلف می تواند حاوی هیالورونیک اسید، تییول آنتی اکسیدان باشد و اکثراً oil/water هستند.

6_کرم های دست و بدن : مواد نرم کننده، رطوبت رسان و التیام دهند در آن وجود دارد.

افزایش ضخامت کرم ها برروی پوست منجر به افزایش نفوذ آن‌ها به پوست نمی شود بلکه باید این مواد به صورت یک لایه نازک و به آرامی برروی پوست مالیده شوند.

کلید محصولات پوستی باید بر روی پوست تمیز و خشک مورد استفاده قرار گیرد.

هر ناحیه پوستی به وسعت 10×10 سانتیمتر مربع به یک گرم از کرم نیاز دارد. باید بدانیم واحد نوک انگشت یک فرد بزرگسال استاندار معادل 5/0 گرم از کرم است.

چنانچه پوست به هر دلیلی آسیب دیده باشد امکان نفوذ بیشتر کرم را فراهم می کند و اگر این مواد در زير لباس و یا پانسمان قرار گرفته باشند جذب بیشتری خواهند داشت.

*کرم ها برای تمام نقاط صورت مناسب برای پخش کردن کرم مالش خفیف کافی است و در صورت مالش زیاد به صورت فیلته در می آید. کرم از نظر قدرت رطوبت رسانی به پوست بسیار توانمند است. اگر کرم به همراه سرم به کار می رود باید حتماً پس از سرم استفاده شود.

**کرم هایی که در بسته بندی کاسه ای قرار دارند، احتمال آلودگی میکروبی و ناپایداری در ترکیب فیزیکی_شیمیایی در آن بیشتر است.  بهتر است آنها را با دست برداشت نکرد تا احتمال آلودگی کمتر شود.

  

 

.   آدرس مطب دکترعلیا

تهران ، خیابان شریعتی پس از حسینیه ارشاد ،سه راه ضرابخانه ،خیابان شهید داود گل نبی،بعد از بوستان گل نبی ،ساختمان  سعید پلاک 4
واحد 10
.  شماره تماس مطب  دکتر علیا 

 021-22872761
دکتر نسرین رفعتی