Image
پوست و زیبایی


Image
پوست و زیبایی


پوست
اسلاید 1
مزوتراپی
یک قدم
تا زیبایی
زیبایی
بلفاروپلاستی
جراحی پلک
پوست زیبایی
پوست و مو
آراف فرکشنال
میکرودرم
جوانسازی
لایه برداری
اسلاید 1
یک قدم
تا زیبایی

پوست 

پوست و عوامل موثر برآن

محصولات آرایشی_بهداشتی با توجه به شرایط آب و هوای کشور تولید کننده و بر اساس خصوصیات پوستی افراد آن تهیه می شود.

بنابراین مصرف کنندگان این محصولات در کشورهای دیگر و یا مناطق آب و هوایی غیر مشابه بایستی از محصولاتی که جهت مصرف در کشور خودشان دچار تغییرات فرمول و کیفیت متناسب شده اند استفاده کنند. در بسیاری از موارد ممکن است این تغییرات توسط شرکت های سازنده و برندهای معروف اعمال نمی شود.

 بنابراین ممکن است مواد آرایشی از برندهای معروف در کشور ما الزاماً با بهترین نتیجه را پس از معرفی نشان ندهد.

در بسیاری از این مواد در صورتی که از پایه وازلین در آن ها استفاده شده باشد منجر به تشدید و یا بروز آکنه در افراد با پوست چرب خواهد شد.

از بهترین مواد پایه مواد آرایشی می‌توان به سیلیکون اشاره کرد که علاوه بر ایجاد لایه محافظ و کاهش حساسیت های پوستی باعث جذب کامل مواد مغذی پوست می شود ولی قیمت آن بسیار گران است. اگر در یک محصول آرایشی تغییر رنگ، بو، شکل و قوام دیده شد به منزله احتمال آلودگی با عوامل عفونی است.

رادیکال های آزاد در اندازه متعادل تاثیر مثبت برروی تولید کلاژن و تنظیم سوخت و ساز سلولی و سیستم ایمنی دارند. اما به واسطه تماس با هوای آلوده، اثرات سمی مصرف سیگار، تأثیر مخرب نور خورشید و عوامل شیمیایی رادیکال آزاد بسیار زیادی تولید می شود که منجر به آسیب و مرگ سلولی، افزایش احتمال بروز سرطان و روند پیری و چین و چروک در پوست خواهد شد.

مصرف آنتی اکسیدان ها به صورت خوراکی یا موضعی منجربه کنترل تولید رادیکال های آزاد اضافی می شود. آنتی اکسیدانهای موضعی در ضدآفتاب ها، کرم های شب، ترکیبات ضد چروک و ضد لک وجود دارند. بهترین راه رسیدن مواد مورد نیاز پوست شامل مواد معدنی، ویتامین ها و کلیه موارد پایه در محلول های استاندارد مزوتراپی وجود دارند و مورد استفاده قرار می گیرند. از مواد خوراکی مورد نظر نیز می توان به ویتامین هایی همچون A  ، C ، E ، چای سبز، امگا ۳_مواد معدنی همچون روی... اشاره کرد .

 

 

 

.   آدرس مطب دکترعلیا

تهران ، خیابان شریعتی پس از حسینیه ارشاد ،سه راه ضرابخانه ،خیابان شهید داود گل نبی،بعد از بوستان گل نبی ،ساختمان  سعید پلاک 4
واحد 10
.  شماره تماس مطب  دکتر علیا 

 021-22872761
دکتر نسرین رفعتی