Image
پوست و زیبایی


Image
پوست و زیبایی


پوست
اسلاید 1
مزوتراپی
یک قدم
تا زیبایی
زیبایی
بلفاروپلاستی
جراحی پلک
پوست زیبایی
پوست و مو
آراف فرکشنال
میکرودرم
جوانسازی
لایه برداری
اسلاید 1
یک قدم
تا زیبایی

لیزرجوانسازی 

لیزر هایی که برای جوانسازی به کار می روند

۱_لایه برداری Resurfaceing : در این روش بخش زیادی از پوست توسط لیزر تخریب می شود. به دلیل آسیب تا لایه پاپیلری پوست تقریبا نقش محافظتی برای پوست تا زمان ترمیم از بین می‌رود و گاهی عوارضی همچون پیگما نتاسیون _ کلویید ، اسکارکه غیر قابل درمان هستند یا به سختی و یا در طولانی مدت بهبودی خواهند داشت. البته پس از انجام لیزر پوست بسیار شفاف و سر زنده خواهد بود. لیزهای co2 و اربیوم از این دسته لیز ها هستند. به جهت احتمال بروز عوارض جدی روش های دیگر جوانسازی به وجود آمدند.

۲_لیزرnano ablything: در این روش از طول موج هایی که بدون امکان جذب آن توسط آب از اپیدرم عبور کرده و انرژی به قسمت های عمیق تر پوست می رسد. تخریب به وجود آمده منجر به جوانسازی می شود ولی اثر آن وابسته به انجام جلسات زیاد خواهد بود و البته محدود تاثیر حفظ در ناحیه عمقی اپی درم و درم است.

۳_لیزر  Fractional: در این روش یک بم از لیزر co2 که توسط آب سلولی جذب می شود به کار می رود. بنابراین در طول  مسیر ورود آن به درم مقدار زیادی از آن توسط سلول ها جذب می شود و به قسمت های عمیقی تر از محل اثر لیزرهای nano ablything مقدار اندکی از لیزر خواهد رسید. اشکالات این روش نیز حداقل دریافت انرژی و تخریب در عمق نسبت به سطح است، لیزر فرکشنال در تمام فصول و در تمام طیف رنگی پوست قابل انجام نیست و احتمال آسیب به سطح پوست نیز وجود دارد و نتایج بالینی موثر نیز پس از جلسات مکرر درمانی به دست می آید. این لیزرها در اطراف چشم امکان انجام ندارد و هزینه ی سوزن های یکبار مصرف نیز وجود دارد.

 

.   آدرس مطب دکترعلیا

تهران ، خیابان شریعتی پس از حسینیه ارشاد ،سه راه ضرابخانه ،خیابان شهید داود گل نبی،بعد از بوستان گل نبی ،ساختمان  سعید پلاک 4
واحد 10
.  شماره تماس مطب  دکتر علیا 

 021-22872761
دکتر نسرین رفعتی