Image
پوست و زیبایی


Image
پوست و زیبایی


پوست
اسلاید 1
مزوتراپی
یک قدم
تا زیبایی
زیبایی
بلفاروپلاستی
جراحی پلک
پوست زیبایی
پوست و مو
آراف فرکشنال
میکرودرم
جوانسازی
لایه برداری
اسلاید 1
یک قدم
تا زیبایی

پلکسر صورت  

تفاوت پلکسر پلاسما و پلاسما جت در چیست ؟

جت پلاسما در سال 2014 در بازار لوازم آرایشی دستگاه خود را معرفی کرد. در حالیکه مطالعات علمی مربوط به دستگاه پلکسر در سال 2009 شروع شد و در سال 2011 منتشر و درسال 2012 به عنوان یک دستگاه پزشکی مورد تایید قرار گرفت.لازم به ذکر است این دو دستگاه تفاوت های زیادی باهم دارند، درحالیکه تصورمی شود یکی هستند .

جریان پلاسما جت نسبت به پلکسرپلاسما ازفاصله دورتری ازپوست شروع می شود.بیشتربودن فاصله ازسطح پوست باعث می شود انرژی پلاسما جت غیرقابل کنترل شود، فرایند به شکل تهاجمی تر انجام شود و دقت کار نیز کاهش پیدا می کند.به این ترتیب جریان به عمق پوست نفوذ می کند و منجر به بروز اسکار یا نکروز می شود.

دستگاه پلاسما جت دارای اثر حرارتی بالاتری است و درصد آسیب آن به پوست بیشتر است، بنابراین دوره نقاهت طولانی تری دارد، در کار با پلاسما جت نکروز روی پوست تولید می شود و زمان بهبود این نکروزها طولانی است.

در کار با پلاسما فاصله بین نوک سوزن و پوست کمتر است ودرنتیجه کنترل بیشتری برروی پوست وجود دارد، بافت نکروز ایجاد نمی شود و آسیب کمتری به بافت وارد می شود و دوره بهبود پوست کوتاه تر خواهد بود. به علاوه حرارت ایجاد شده در دستگاه پلکسر به کلاژن سازی کمک می کند.

جت پلاسما از DC یا جریان مستقیم استفاده می کند که ادعا می شود ایمن تر است؛ در حالیکه پلکسر طوری طراحی شده که هیچ جریانی آزاد نمی کند و به این ترتیب از گرمای آزاد شده ناشی ازجریان مستقیم پیشگیری کرده وهیچ زخمی روی بافت ایجاد نمی شود.

جت پلاسما دارای الکترود بازگشتی است تا جریان انتقال یافته را از بدن خارج کند.جریان مستقیم خطرناک است وباعث می شود یک جرقه الکتریکی از فاصله دور به صورت عمقی ترعمل کند.

استفاده از جت پلاسما با انعقاد خون همراه است که برای انعقاد خون انرژی بالا نیاز است، این مسئله نشان می دهد از پلکسر پلاسما بسیار تهاجمی تر است و علاوه بر اینکه منجر به درد بیشتر و اتلاف وقت بیمار می شود، با ریسک بیشتر نکروز و اسکار همراه است.

پلکسردارای نتایج بافت شناسی ، میکروسکوپی و توموگرافی است که نشان می دهد دارای ایمنی و اثر بخشی بیشتری است.

 

 

 

.   آدرس مطب دکترعلیا

تهران ، خیابان شریعتی پس از حسینیه ارشاد ،سه راه ضرابخانه ،خیابان شهید داود گل نبی،بعد از بوستان گل نبی ،ساختمان  سعید پلاک 4
واحد 10
.  شماره تماس مطب  دکتر علیا 

 021-22872761
دکتر نسرین رفعتی